Dismiss this notice
Welcome to the new forums.
These will replace the old wanted sections and allow users to interact with each other and get files they need. Also it will allow for more discussion about codeplugs and hopefully help people get more out of this site. Please share any feedback with us via the contact links on the main page so we can keep improving this site for all.

NOTE: You will have to register with this system as the older user logins are not compatible with the new forums.

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Deszczowy wieczór, który zmienił moje zdanie o hazardzie
Do trzydziestki myślałem, że hazard to tylko frajerzy i bankruci. No bo jak można oddawać ciężko zarobione pieniądze jakiemuś algorytmowi? Sam pracuję jako kurier, każdy grosz ma znaczenie, a w domu czeka żona i mały Franek. Kiedyś wchodziłem do naziemnych kasyn tylko po to, żeby skorzystać z toalety, i patrzyłem na tych ludzi przy automatach jak na zombies. No nie mogłem pojąć, co ich tam ciągnie.

Ale życie lubi zaskakiwać. W zeszłym miesiącu miałem wyjątkowo parszywy tydzień. Deszcz lał non stop, trasa z Milanówka na Ursynów zajęła mi cztery godziny przez remont trasy S8, a wieczorem okazało się, że znowu wsadzili mi mandat za złe parkowanie. Wróciłem do domu wkurwiony, zmęczony, a tu jeszcze dziecko marudzi, że chce nową grę na tablet. Żona poszła na nocną zmianę, więc zostałem sam z tym całym chaosem w głowie.

Położyłem się na kanapie, wyciągnąłem telefon i zacząłem bezmyślnie scrollować. Ktoś na grupie polecał jakieś nowe aplikacje, ktoś inny pisał o wygranej. Przewinąłem, ale wzrok zatrzymał się na nazwie vavada global. Wcześniej kojarzyłem to tylko z reklam w internecie, ale nigdy nie kliknąłem. Tego wieczoru, z nudów i złości, postanowiłem sprawdzić, o co tyle szumu.